Thursday, April 24, 2008

~saja suka suki

24 april 2008
11pm

huhu..act rini aku xda bnda pntg pun yg nak dkongsi..
saje je tgn ni cm rasa gtl jerk nak menulis ha..
urm..nxt week aku akan rasa kesunyian da...coz adik merangkap bezfwen merangkap teman suke duka aku akan msk blaja lik...
huhu buhsanla dunia aku ni...xdihiasi dgn lawak gler+gelak tawa die..ayaya..

urm..nati tggl berempat jela kat umah..aku+adik+ibu+abah..
huhu sapa nak lyn aku ckp?
ckp nak tlg aku sama2 msk-wat kek sesama-
sapa yg lyn akunyer segala mcm luahan..

aahahh..so sadla bler dpkkan blik..
xperla kin...
yong still here supporting u tau...

owh..lupa plak!arini result aku da kuar..muahaha tp aku xleh check coz of da finance blocking..
so,in da mean time they haf to KIV ma results..
xperla..nak wat cner kan..sabau yerla ha..

hehe..still life is short..so enjoy while u can..(^_^)

0 comments:

 
template by suckmylolly.com