Thursday, April 17, 2008

~perasaan yg berbaur

17 april 2008
11am

mlm td aku borak ngan member aku...
aku xtpu mcm aku ckp pd die..
donno y but i feel like crying aite now!
urm...aku mimpikan seorg sahabat...
xtau knp but then lately ni i keep dreaming bout her...
tp mslhnya dlm mimpi tu die bkn keseorangan..
aku xtau pe tandanya...

arini aku mangun tdo dgn bermcm2 perasaan..
ptt ke aku kol die?or msg shud b enough..but then aku tau yg aku still lg xda courage tu..
mgkn krn aku terfikir mcm mana penerimaan die pd aku...

aku da bersahabat ngan die bley dkatakan lama gakla..kalo dkira thn lps b4 we had an argument 7 years...kdg kala org kata usia sesuah persahabatan xleh dinilai dr segi waktu kan?
tp bg aku dlm tmph tu ckp tuk aku kenali diri die..coz aku melihat diri aku ada dlm die dan aku melihat diri die ada dlm aku...yg bezanya mgkin hanya beberapa perkara...

ntahla...a bit complicated aku rasakan...
rite now apa yg aku rasakan--aku inginkan teman;yg bley aku luahkan pe yg aku rasa...
tp siapa?aku xmahu menganggu sahabat aku...

jd,mgkin disini shj tmpt yg seswai tuk aku luahkan perasaan...

luka dihati--tiada siapa yg tahu--xbegitu?

(*-*)a lonely me-

0 comments:

 
template by suckmylolly.com