Saturday, April 05, 2008

~da beso upenya adik2ku

5 april 2008
1305

hehe..pg td aku mangun kul 7am..
trs siap2 nak p anta ekin..
ek-ele..tetiba sume nak follow...ngan ibu+abah+adik..haha..
aku tgk da cm ikan sadin dlm keta kecik tu..
xperla...aku pun 'merempit'la ngan keteku..
smpai2 uia..tkr driver..ibu plak bwk p psr keramat..
bler nak p kg baru abah plak yg drive..
haha...klakar plak aku rasa coz mcm test drive plak kete ni...

skrang ni da kul satu..
yg tggl kat umah sume org2 tua jer..(heh tua upenya aku ni)

ngah aku bkemas kat lua tetiba terpk..
da bsr upenya adik2 aku ni..
tgkla cm skrang...srg2 kuar..xmelekat kat umah..
kalo dulu ada je ms sesama ngan family...
skrang ni msg2 bwk diri..

huhu..xperla..asalkan xpnh lupakan family sindri+tanggungjawab..itu da memadai bg aku..

~air dicincang xkan pts kan?~
~tp kenela jg btl2...

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
 
template by suckmylolly.com