Sunday, May 04, 2008

kenangan lalu

4 May 2008
1205pm

hehe..aku ngah berkemas bagai nak rak dlm blk aku..
then aku terjumpa satu kotak kasut yg dlm tu pnh dgn gmbr2 lama...
ms kat skul n kat poly dulu..
summore ada satu album yg ada gmbar seorg sahabat...

hehe...aku xtau apa yg aku da coretkan sblm tu...
yg aku tau tetiba shj kami ada krisis..
so,kat cni aku saja nak coretkan blk apa yg da aku tuliskan..

tp itu dulu
bukan sekarang...
masa berubah
manusia juga berubah...
dimana silapnya
aku sindri hilang punca...
tertanya2 mengapa semudah itu persahabatan kita terlerai begitu sahaja...
adakah aku yg harus dipersalahkan ?
sedangkan hakikatnya aku sindri buntu mengapa aku diperlakukan sebegitu rupa..


hehe..kenangan lalu yg begitu mengusik hatiku..
xkira dimanamu sahabat..
doaku sentiasa mengiringi dirimu..

0 comments:

 
template by suckmylolly.com