Monday, March 31, 2008

- sehari selepas cuti bermula -

31 march 2008

1705

hehe..arini ari jd adik...
adik...hepi sweet 13th besday...
b a gud gurl dear!dun b naughty tau!if not kakak blasah awak!muahaha...
adik aku ni mtg2la anak bongsu..jd degil die len ckit!ai...tp nak wat cne...kenela time...
urm..smbil2 wat keje ibuku aku pun 0n9 la..
lamanya xtgk laptop kesayanganku ini..ni jerla harta yg aku ada pun...huhu...

td ms ngah syiok2 mandi aku terpk...
pejam celik pejam celik da 2 thn aku blaja kat uniten..
maknanya da 2 thn gakla aku benti keje...n tetiba aku teringat yg lm tol aku xsggh kat opis tau!
dulu asal ada cuti msti aku jupe dak2 opis lama...
huhu..rindu kat sui may,kak su,kak jamilah,heng,jamie,mei yin,loo,abg abdullah,mizi(i used to call him mr mizi)heh..tp die slalu suh aku kol abg...

br2 ni bkk website iem..tgk tunnelling n underground technical division...nmpak nama kak halimah kat ctu...hehe...kalo x dulu nama akula yg tpampang kat c2..
ingat la komiti member aku sumenye non-Muslim..aku suke Ir. Keith,Ho,Neo n sec die aku lupe...n ada sorang kolonel tu...die slalu ckp kat aku "awak ni myza,asal sya jupe kecik je..ble nak bsr2 ni?"hahha..aku gelak bsr je tiap kali...

well,aku suke keje ctu tp keje die overload gler...mcm xdak lige..pnt sesgt2!
in terms of colleagues sumenya best!dsbbkan aku yg plg muda+kecik jd a bit manjala ngan staff kat ctu..muahhaa..aku da kata..aku mmg seorg yg manja...rinduuuuuUU tau!
natila InsyaAllah cuti ni aku akan make sure aku trn gak...












0 comments:

 
template by suckmylolly.com