Monday, March 24, 2008

- dak2 umah aku yg kepenatan-

24 March 2008
2122

hehe...dgn jayanya aku merembat laptop dak umah aku tuk tulih blog...
aku br pas tgk cter hantu bangku kosong yg ending die klakar tol!!!muahaha...
ketiga2 hsmates aku sdg kepenatan tdo myebabkan aku rasa buhsan yg teramat sgt...
haha..urm..ptg td ngan bangganya aku p cucuk duit..
tetiba jer---kad aku kene tendang..stated there--kad aku da prob..
ahai..aku dala kering gler ni seh!
so,dgn jayanya tpaksala aku mtk tlg 'sumone' bank-in kat akaun rmate aku!
haha..thanx for u!kalo xdak sktla aku...

hurm..sat g da kene smbg "bertarung" coz rasanya ckpla smpai kul 9 je aku lepak2 ni..
byk sgt case yg nak aku study..kui kui...

so...go go go n GOSTAN gurl..hahha...
adik kesayangan aku yg anta...
gasakla die kene story ttg case kat aku..
lega gak aku coz die ada..
sayang ko (^_^)

rememba one thing.. ~D.U.I.T.S.~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com