Sunday, March 30, 2008

cuti sudah bermula

ahad
30 march 2008

haha..aku br pas berkemas barang ni...
alamatnya ptg ni gakla aku gerak..


urm..smlm bapak flat gler aku rasa...
bygkn da bape ari tdo stakat sejam ja...ngan xmamam..
wat xm gn da mcm pesakit parkinson..hahhaha..

tp pengajaran tuk aku-la...
dis is da first n last aku wat cmtu..
pasni aku akan pastikan aku mamam...
coz dsebabkan aku xmamam angin trs naik kat dada n suddenly semput siot!
tgh2 kat pasar tu..thanx God ada inhaler aku+air...

haha..mlm2 kuar lepak ngan dak2 ni..
best seh!!!meja kami plg gempark smpai sume dok pandang..
tp p lantakla kan..

urm..cuti ni pe aku nak wat..
~ trn melaka ---anta adik kesayanganku--keje lok2 tau apis...
~ trn jb --- jupe dak2 poly aku...huhu rindu gler seh!


***juz hrp sumenya akan berjln lancar...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com