Friday, March 14, 2008

12 march 2008


..urm..arini aku bangun dgn berkobar2 tau!
seriously..punyala lama x pakai cntik2 (msti u guys wonder kan?)
urm..aku ni skunk p claz 24/7 ngan sweater aku tu..cni kan LONDON...haha sejuk tau!
tp disebabkan arini ada FRS (financial reporting symposium) aku pun ngan ayunyer(poyo gler) pakaila bj kurung..kaler pink tau!+mekap lg...

tpt kul 8am aku da terpacak dpn audi..malangnya aku+rmate aku xleh msk..alasannyer coz aku xbyr..(aku rasa upset gler coz aritu die kata blh walk-in)
huhu..smpai xlalu nak breakfast tau!

ngah dok termenung temankan paro mamam aku pun wat keputusan drastik p kuantan..
pe lagi..'merz' aku pun ngan lajunya menderum pi..

***kami pun bantaila p tgk wayang+shopping+makan2...
***plg xblh blah coz p jln2 pakai bj kurung...heh..teringat zaman aku keje dulu..
slalula p ngan sui may+heng+jamie+mei yin(oppss mesti pelik kan>act ofismates aku dulu yg muda2 stok cina jer)

nak dijadikan cter..ngah syok2 bwk keta lalu hutan kiri kanan..tetiba ada plak anjing meluru keluar...ayaya brek mengejut aku!yg best anjing xmati..(Alhamdulillah)tp bumper+lampu pecah..haha..duit lagik..

mesti merepek dgr kan?tp kesimpulannya...***jgn ikut sgt perasaan***muahahha

tp Alhamdulillah aku bersyukur coz aku still hidup+sihat walafiat...


0 comments:

 
template by suckmylolly.com