Saturday, May 07, 2011

sahabat~

Malam td lepak bersama Mr. U2...

owh...rasa sangat gembira sebab da terlalu lama xlepak ngan member2 dan yang terbaik!!!

hepi sebab sorang mahu kahwin dan sorang mahu bertunang...

bukak citer pasal mcm2 itu dan ini...

Buat Mr. U,
aku hepi sgt sebab ko bawak gf ko jupe aku!dia sgt comey dan dia sgt sepadan dgn ko!
dan aku doakan apa yang dirancangkan akan berjalan dgn lancar,InsyaAllah.

Buat Mr. Y,
owh,lu mmg wat aku bengang bro!
tp pepun aku hepi gler2 coz lu da tunang sebab aku tau kalini lu sgt serius setelah sekian lama...

dedikasi utk sahabat Mr. U and Mr. Y walau korunk tidak pernah tahu yang aku menulis...

sekolah rendah beb!kita sama2...
then, sekolah menengah lost contact mcm tu jerk!
dan after years...Tuhan temukan kita semua dgn cara yang berbeda dan unik...
walau kita ada history yg xdisangka2, namun itu yg merapatkan kita...

doa aku...
moga ukhwah kita kekal selamanya...InsyaAllah...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com