Monday, May 23, 2011

The Eleventh Hour

owh,
ianya sangat terkesan dalam hati aku,dalam diri aku...
aku,kamu,dia,mereka...
semuanya manusia...
namun apa yang membezakan kita semua?
perangaikah?amalankah?dsbnya...

aku tahu aku bukanlah seorang yang baik walaupun definisi baik atau jahat itu sindri tidak pernah aku ketahui...
dan aku juga tahu manusia tidak ada hak untuk membuat sebarang judgement kerna itu hak mutlak DIA...

semoga Tuhan itu memberi aku ruang dan peluang untuk memperbaiki diri aku...
Tuhan,
menciptakan aku,meniupkan roh untuk aku,meminjamkan segalanya untuk aku...

semoga Tuhan jauhkan aku dari kekufuran...
aku tidak mahu lebih,cuma aku minta agar aku sentiasa dibawah hidayahNYA..

siapa Tuhan itu?
DIAlah yang satu...
Allah S.W.T.

Barangsiapa mengerjakan kebaikan walau sebesar zarah, nescaya dia akan melihat balasannya...
Dan barangsiapa mengerjakan kejahatan walau sebesar zarah, nescaya dia akan melihat balasannya..[99:7&8]

0 comments:

 
template by suckmylolly.com