Friday, May 08, 2009

PERUBAHAN?

8 May 2009
19:21pm

aku sedar yang aku sudah banyak berubah...
ada yang +ve dan ada jugak yang -ve...
aku sekadar tidak mahu dikecewakan macam dulu...
aku penat untuk menjadi baik tetapi tidak pernah dihargai...
walau apapun,
perjalanan dalam kehidupan perlu diteruskan...
kepada sesiapa yang pernah aku sakiti maaf dipinta...
tetapi kalian harus tahu bahawa setiap benda yang aku lakukan ada sebab yang munasabah disebaliknya...
yup!aku telah dilatih oleh keluarga aku untuk tidak berpura-pura...
aku tidak nafikan yang aku serius orangnya tetapi itu tidak bermakna yang aku tidak bersikap terbuka...
asalkan tidak melampaui apa yang sepatutnya aku masih boleh terima,InsyaAllah...
Alhamdulillah, walau dengan dugaan yang melanda aku masih lagi diberi kekuatan walau kadang kala perit hati ini menahannya...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com