Sunday, May 10, 2009

kadang-kadang

10 May 2009
15:31pm

kadang-kadang aku jeles:
bila balik rumah boleh keluar dengan kawan baik yang jarang2 kita jumpa...
kenapa ye?
nasib aku agak malang disitu?
aku teringin nak spent time dgn kawan2 perempuan aku..
tp semua sudah menjadi sialan...
aku xpaham kenapa perempuan2 begitu judgemental sekali...
kenapa lebih percayakan kata-kata org lain?
aku xnafikan yang setia dengan aku hanyalah sahabat lelakiku..
aku rindu utk keluar dengan mereka...
gelak tawa dengan mereka...
buat kerja gila dengan mereka...
tetapi sekarang itu semua hanya tinggal kenangan...
aku mahu,
namun ada insan yang aku cinta...
dan...
ada hati yang perlu aku jaga...
buat korunk semua,
mungkin kita xkan dapat berjumpa...
mungkin kita xkan dapat spent masa bersama-sama...
namun,
kalian tetapi dihatiku...
semalam, hari ini dan selamanya...

2 comments:

hamizah said...

hey hun,

I feel ya.
Kadang-kadang memang teringin nak lepak-lepak dengan kawan-kawan perempuan.
Tapi nak buat macam mana, kawan lelaki lagi cool lah dari dorang. hehe

One day kita keluar ramai2 k.
You plak jadi planner k. :)))

kechik said...

hurm..tau xper..
haha..thanx tok kata2 yang bisa menyedapkan hati ini..(^_^)

 
template by suckmylolly.com