Tuesday, February 24, 2009

lidah kelu~hati membeku

24 february 2009
16:33

bila mana aku sudah terlalu lama kepala seakan2 beku...
gosshhh..so many things happened ere and there..it juz dat i dun noe where 2 start..
aku tau dlm hidup ni terlalu byk perkara yang berlaku..
dugaan namanya kan?
termasuk jugak kawan..kawan datang dan pergi..
aku sedih tp susah kalo dapat kawan yang xreti nak menghargai+amik da ONLY kawan baik perempuan yang aku ada..thanx beb tuk segala SESALAN yang dikatakan....

perlu ke aku menyesal tuk semua tu?
yup!aku menyesal kerana aku xpernah abandon ko..aku xpernah mtk apa2 balasan..
i wish u could understand me better than anyone elese..instead u r not!and it makes me sad...damn sad...
aku xkan maki atau marah atau wad so eva..i feel terrible aite now...
i wish for ur happiness +i pray dat sumday GOD will open ur heart n u will realize ol tons of misakes dat u've done...
may u find peace in ur life...juz rememba--life is a cycle...u hurt me today..probably sumday there might be another person who will did da same thing dat u have done to me...
heh...wat u gives..u get back...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com