Tuesday, February 24, 2009

keputusan?

still on da 24th of february 2009...

semalam p medical check up...
tot there was nothing..unfortunately there is sumthing...
kinda suprised wen i first find out..as well as ma abang...
sedih sgt2 tp kene tabahkan hati..
lumrah hidupkan?

aku boleh lihat dari perubahan muka+mata dia yang terkejut+sedih tuk aku...
aku?of course aku rasa sedih..tp kalo aku sedih,aku akan buat org sekeliling aku sedih jugak!
aku xnak mereka bersimpati dengan aku..
jadi aku perlu kelihatan tabah walau hakikatnya hati ini merintih hiba...

well,tis thursday i need to go again for another follow up..
i xtau nak pk apa...aku hanya mampu berdoa agar ianya xmenjadi lebih teruk...
Ya Allah,tabahkan hatiku..

p/s:semoga perancangan kita berdua akan terlaksana abang...Amin....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com