Wednesday, August 30, 2006

=mErapu lagik?

wEll...arini ari ke-5 aku bErcuti...

act xda bEnda mEnarik pun...
iT juz dat aku buhsan gilEr...
Erm pE katEr aku ctEr pasal tmpt baru aku nak x?

wEll,baru2 ni gEnap 2 bulan aku blajar kat muadzam...
masa mula2 masuk rEally aku xyakin langsung pd diri aku sindri...
kira mcm pandang rEndah pada diri ni yg dah sEmemangnya rEndahlah..huhu...
tp Alhamdulillah skunk ni aku lEhlah tangkap ckit2!
kalau nak kata 100% bagus tipu sgtlah...

b4 dat bia aku bgtau..
aku lulusan sijil dr politEknik jB...
bangga tu amik coursE graphic...

tp,napE suddEnly aku tukar coursE ke acc/fin...?
ntahlah...minat kE aku ngan coursE acc ni?
xsukE kEr aku ngan coursE graphic yg aku amik dulu?
urm...
biarlah aku jE yg simpan jawapan tu...

oklah ttp citEr tu...

mEmula aku dtg cini...
aku mmglah tau xda bEnda kat cni...
tp aku xlah imaginE kEadaan sampai cmni skali...

frankly...
ada masa aku rasa suka dok cini...
tp still in a certain way aku suka dok kat kl lagi...huhu...mmg tulah tmpt aku!!!
aku bangga mEnjadi warga KL yg pEnuh ngan pEncEmaran,criminal???sEgala2nya...
coz kat sanalah bErmula sEgalanya...hidup aku...bErmula dari sana...

wEll,ttp blik ctEr kat KL...
muadzam?pE yg lEh dibanggakan?
ntahlah...EvEan suratkhabar pun ssh nak jupE dlm kaw kampus...
korang lEh bayangkan x?
nak bEli EvEn pEn sEbatang pun kEnE p bdr....
ai rasa nak patah kaki aku ni...dok bErjalan ulang alik....
tp itulah jalan yg aku pilih,also itulah pEngorbanan yg kEnE aku lalui...
aku rEdha walaupun ada sEsetEngah masa hati ni mEngEluh jua...

urm,aku xnak ungkit bEbanyak cumE yg aku leh wat kEsimpulan....
bEzanya muadzam ngan kEadaan aku dipoli tu tErlalulah banyak!!!
dari sEgala aspEk!!!
EvEn kawan2 pun rEally bEtter kawan2 aku dipoli dulu...
mEmahami diri aku sEsgt!mEnErima aku sEadanya...
sanggup bErsusah sEnang dEngan aku...

wEll,dapatkah aku sahabat bEgitu disini>
tunggulah dan lihat sahaja.................................

ovErall...
pErjalanan aku dimuadzam ni masih panjang lagi....
malah,tErlalu panjang....

jadi,
tunggu,lihat,ikut sajalah rEntaknyEr bagaimana....................

0 comments:

 
template by suckmylolly.com