Friday, October 01, 2010

macam2....

baru sampai umah setelah memandu along da way dari negeri Pahang...
owh, badan terasa sengal....

sampai KL sangkut dalam jam as expected...
rumah sudah siap renovate...
tp bad news bilik aku mcm tongkang pecah!!!!

mmglah weekend ni lebam mahu mengemas bilik....

banyak yang aku kene kejar dalam bulan 10 ni....
mana dengan Audit Symposium....
mana dengan Final Exam....
mana dengan event yang akan berlaku selepas ini....

aku mmg sudah jangkakan jadual yang agak hectic....
tp aku harap segalanya akan dipermudahkan...InsyaAllah...

btw, aku ada rasa satu feeling...uneasy feeling yang aku xdapat nak describe....
it keeps haunting me for da past few days....
and aku keep wondering tentang perkara yang bakal berlaku....

well....semuanya terletak pada DIA....

0 comments:

 
template by suckmylolly.com