Thursday, July 08, 2010

pe yang aku rasa

ari ahad balik MS....rasa kosong sangat!!!probably coz da lama tinggalkan bumi MS ni...

mulakan hari dengan lec yang plg tidak suka coz dia hurm..ada klik tersendiri...which saya rasa tidak profesional lgsg!!!hurm..hopefully dia sudah berubah...

seminggu hampir berlalu,
mood belajar masih belum sampai...
dok teringat kat KL...rumah n insan2 tersayang sudah semestinya...

sudah masuk kelas...
kesimpulan tetapi sudah dijangka...
sem semakin sukar serta mencabar...

harapan,
semoga hati..semangat aku akan kuat...
semoga Allah permudahkan segalanya...
semoga diberi kesihatan,ketenangan kepada diri ini...
semoga aku boleh menangani segala perkara yang bakal mendatang...InsyaAllah....

aku percaya..Allah knows best...Ameen...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com