Wednesday, March 31, 2010

melalut

31 March 2010

aku xsuka pabila:

1. mengantuk kat ofis= coz nati fikiran aku hanya terbayang bantal kat umah
2. lapar = coz apa yang aku ingat hanyalah nak isi perut, main reason coz xnak kene gastrik lagi!
3. keje semak = coz aku xleh berfikir dgn baik dan pe yang aku pk hanyalah nak kemas seberapa yang boleh
4. jem = mmg menyakitkan hati bila sangkut dlm jem padahal nak pergi tmpat bukannya jauh mana
5. waktu tido terganggu coz aku terjaga atas sebab yang aku sindri xtau mengapa
6. kene terang banyak kali kat org yang xpaham bahasa..ya..mmgla aku xleh jadi cikgu..haha..
7. yuran pelbagai= wat the heck is yuran pelbagai?damn!
8. rental fees naik = alasan da xnak bagi diskaun!sengal dowh!kalau improve facilities xper jugak!
9. sekarang ni xsuka bila kene wat keje yang sama utk tempoh sebulan lagi...OMG!

0 comments:

 
template by suckmylolly.com