Saturday, January 02, 2010

ada apa dgn 2010?

2 Jan 2010
10.18am

sejak mula "bekerja" ini otak aku seakan2 tepu...
aku rasa mcm kekeringan idea utk mencoretkan sesuatu...
aku mahu,namun mcm ada sedikit kekurangan disitu...

ada apa dengan 2010?
entah, frankly aku xrasa ape2 pun..
sebab aku rasa ianya sekadar angka, mcm waktu harijadi jugak..
cuma usia kita yg akan meningkat...


bagi aku xperlu thn baru utk kita berazam baru,
sebab bila2 pun kita boleh nak berazam..
coz most of da ppl bler tibanya thn baru..hrp utk itu ini..changes here and there..
tp kalo ckp tanpa sebarang perbuatan,smpai kemati perkara itu xkan berlaku...
itu hanya pendapat dri aku...


mcm aku- arini 2 Jan 2010, tp seakan tiada perubahan dlm diriku...

so,terpulangla pada semua nak mentafsirkannya...
nak berubah atau tidak masing2 yg menentukannya..
ada otak sindri pikirlah..
ada diri sindri mau jaga...
dan ada hati jgn binasakannya....

Sekian...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com