Monday, December 08, 2008

hujan

8 december 2008
22:30


hujan yang turun menyebabkan aku MALAS
~ nak bangun...
~ nak buat keje...
~ nak berfikir
~ nak buat segala-galanya

hehe..tp kalaula hidup ni semudah itu..boleh bermalas2an smpai begitu...
haha..tp aku xdibesarkan dengan cara sebegitu..
bley bangun ms matahari terpacak kat kepala..juz nak tggu makan je then tido balik...

aku bersyukur coz dapat ibu yg akan "memekik" bler anak die bgn lwt ckit sdgkan ms tu jam br menunjukkan awal pagi lagi...
aku bersyukur coz dpt ibu yg suke "membebel" walau kadang2 smpai kusut pala dibuatnya...
hehe..itula ibu aku...papepun ibu-engkaulah ratu hatiku...
Alhamdulillah,aku bersyukur wanita itu ibuku..
btw,slamat hari lahir ibu..
semoga Allah sentiasa memberkati ibu serta memberi kebahagiaan seperti yang ibu harapkan...

yong sayangkan ibu~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com